zondag 9 december 2012

Etentje bij mij thuis

Een tijdje terug heb ik een klein etentje gehouden bij mij thuis voor mijn vriendinnen.
Het eten was heerlijk, al zeg ik het zelf hihi.
Het was natuurlijk ook harstikke gezellig met mijn ladies <3
Take a look!
 
 
Allereerst een voorafje in de woonkamer.
Komkommer & crackers met verschillende slaatjes.
Blokjes kaas met olijven.
En heerlijke Marokkaanse muntthee.

Vervolgens heb ik rijkgevulde macaronisalade geserveerd aan tafel.
De overgebleven hapjes heb ik erbij gelegd voor de meiden die later kwamen.
Een lekker Marokkaans gerecht mocht niet ontbreken!
Visbestilla #watertanden...

Tot slot heb ik gekozen voor een makkelijk toetje
- Vlaflip
- choco soesje
- slagroom soesje
- macaron (gemaakt door mijn lieve nicht <3 )


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten